mandag 11. januar 2016

Godt nytt år!

Hei alle sammen og godt nytt år! :) Nå er det lenge siden jeg har blogget. Har rett og slett glemt bort hele bloggen. Jeg kom aldri ordentlig i gang med bloggingen, noe som er synd da jeg er så heldig å få være med i to fantastiske design team - Copic Marker Norge og Hjerteboden! Det siste halvåret har jeg i teorien hatt mye "fritid" da jeg er hjemme i permisjon. Men, all tiden min har gått til å være sammen med min fine, morsomme, gledesspreder av en sønn som ble født i sommer. Det er ikke "bare-bare" å bli mamma og ha et spedbarn i hus. Men, jeg nyter hver dag og er så glad for å ha denne tiden hjemme med akkurat han. Bittelitt tid til scrapping blir det også heldigvis mellom slagene. ;)
I dag har jeg lyst til å vise dere en liten gave jeg lagde her om dagen. Nå er julen ryddet bort og jeg skal ikke begynne å vise dere julekortene som ble laget i år (fjor). Men, litt vinter-tema er på sin plass. Jeg har pyntet en eske med store telys som jeg skal gi bort, nå i disse mørke tider. Jeg elsker å tenne lys på vinteren og syns stearinlys er en fin liten gave å gi bort på vinterstid.
Motivet er fra Magnolia, fargelagt med Copics. Jeg har brukt et par forskjellige dies til å stanse ut snøfnugg, vinterark med snøfnugg fra Maja design og et snøfnugg-bånd. Må innrømme at jeg elsker å lage vinterkort, med snø, hvitt og blått! ;) Vi har nemlig "snøkrystaller" som team hos Hjerteboden denne måneden og dette er mitt inspirasjonsbidrag til dere i håp om at dere vil delta i konkurransen om et gavekort på 150,- kr i vår nettbutikk. Vi vil gjerne se hva DU kan lage med snøkrystaller! :)

Ønsker dere en fin uke! Stor klem fra Nina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar