tirsdag 15. september 2015

CMN 4 år - blogghopp - alt er lov!

Hei alle sammen!
I september fyller Copic Marker Norge 4 år og vi feirer med blogg-hopp og ekstra flotte premier! Tema for månedens utfordring er "alt er lov".
Copic Marker Norge is celebrating its 4 year anniversary with a blog-hop and extra nice prizes!
The theme for this months challenge is "anything goes".
Premien er sponset av Copic og er fem valgfrie Copic Tusjer, en pakke Perfect Coloring Paper, samt blomster, blonder og charms!
The prize is sponsored by Copic and is 5 Copic sketch markers of your choice, one packet of Perfect Coloring papers, flowers, charms and lace!

For å vinne denne gangen må du:/ To enter in the blog hop you have to
1. Være eller bli  følger av CopicMarkerNorges blogg. Be a follower of the CMN blog.
2. Kopier bildet av premien og legg den inn i din sidebar med link tilbake til CMN/ Put a picture of the prize in your sidebar with link to the main blog.
3. Besøk alle bloggene til DT og legg igjen en kommentar, listen følger under her. Stop by all the dt blogs and leave a comment.
4. Gå tilbake til CMN-bloggen og legg igjen en kommentar på blogg-hopp innlegget og legge inn kortet du har laget til utfordingen i inlinkzen./ Return to the main blog and add your card in the inlinkz below. 

Her er listen du følger: /Here's the list:
CMN
Gunn
Kjersti
Elin

Elizabeth
Nina (se også Facebook siden min: Ninas hobbyrom)

Her er mitt inspirasjonsbidrag til månedens utfordring:
Here is my contribution to this months challenge:
Denne gangen ble det ikke et kort fra meg, men en bok som jeg pyntet. Boken har blanke ark inni og tanken er å gi den som en dagbok til en ung jente i julegave (begynner tidlig i år, ja..)!
Mønsterarkene er fra Maja design og blomstene er fra WOC. Sommerfuglene har jeg laget med en puncher fra Martha Stewart. 
Motivet er fra Saturated Canary og er selvfølgelig fargelagt med Copics. Litt glitter og flytene perler for siste "finish". Det ble en farger denne gangen og fargene jeg har brukt er:
Baksiden av boken er veldig enkel, med mitt "kort mot kreft" stempel som min kjære samboer har laget til innsamlingen min.
Tusen takk for at du besøkte bloggen min og vi håper du blir med på blogghoppen vår hos CMN, og ikke minst "alt er lov" utfordringen vår - vi gleder oss til å se hva dere lager!

Stor klem fra Nina :)

11 kommentarer:

  1. Oh this is beautiful, what a lovely project. Such a wonderful creation with great attention to detail.
    Hugs Neva

    SvarSlett
  2. Dette ble ei nydelig bok, og jeg tipper at mottaker blir kjempeglad for denne dagboken. Nydelig fargelegging.

    SvarSlett
  3. Wow!! Love it, fabulous note book
    hugs Louise

    SvarSlett
  4. Just love your book and colouring! Nice bloghop :)
    /Pillan

    SvarSlett
  5. That would make a gorgeous diary for a young lady. Love it!
    Cheers, Aurora

    SvarSlett
  6. Denne blir nok en jente kjempe glad for :) fint oppsett, like det

    SvarSlett
  7. Vilken ljuvlig bok du har gjort! Ett fantastiskt jobb med färgläggningen av alla tjejerna! Snyggt!
    Grattis till era 4 år!
    Kram Annette

    SvarSlett
  8. I´m totally in love with this SC stamp. Awesome project and coloring did you made on this one. Thanks for the chance to win on this blog hop.

    SvarSlett
  9. Så flott ide, bok og fargelegging :) Hun blir nok kjempe glad for den! :)

    SvarSlett