mandag 26. mai 2014

Kort mot kreft ♥

Kreftforening har begynnt med "nettbøsse" der man kan lage sin egen innsamlingsaksjon til inntekt for kreftforeningen. Etter å ha mistet begge foreldrene mine til kreft, ønsker jeg å bidra til at flere kan overleve denne forferdelige sykdommen. Min måte å gjøre det på, er å bruke min hobby til å samle inn penger til kreftforeningen. Jeg lager kort til alle anledninger (bursdag, dåp, bryllup, jul, osv.) som jeg selger til familie, venner, kjente og ukjente. Kortene selges med en minstepris på 200,- og pengene går uavkortet til kreftforeningen! For å se noen av kortene jeg har laget gå inn på www.facebook.com/ninashobbyrom eller følg meg på instagram: @ninashobbyrom
Gå inn på innsamlingssiden min her:

Tusen takk for at du besøkte bloggen min og tusen takk til alle som deler "Kort mot kreft" siden min og til dere som donerer penger både ved å bestille kort eller gi et frivillig beløp! ♥

1 kommentar:

  1. Dette var et kjempetiltak!
    Jeg har selv en innsamlingsaksjon hos kreftforeningen, og det er så godt å se at fler bidrar. Det at du lager kort til gjengeld er en veldig god idè. Jeg trenger ingen kort, for jeg sitter for øyeblikket på St. Olavs Hospital og kjemper kampen mot blodkreften, men jeg skal legge inn et bidrag i aksjonen din alikevell, for å gi den et puff! :-)

    SvarSlett