søndag 1. desember 2013

New York Wedding

Hei alle sammen! 
I dag har jeg lyst til å vise dere et bryllupskort jeg lagde på bestilling i oktober.
Bryllupet fant sted i New York og tema på kortet sa seg derfor selv.
Først lette jeg lenge etter en New York bakgrunn som jeg kunne fargelegge. Men etter mye om og men bestemte jeg meg for å printe ut et bilde av skyskraperne jeg fant på nett og klippet det ut. Jeg likte den "New York by night" bakgrunnen. Arkene jeg har brukt ellers er fra en av mine store favoritter, Maja Design. Blomstene er fra WOC og Kort & Godt. Det søte brudeparet er fra Magnolia og er fargelagt med copics. Litt glitter og perler måtte selvfølgelig også til! Fargene jeg brukte er:

Hud: E93-51-50-21
Hår: E44-42-41
Dress, hatt og sko: C7-5-3-1
Brudekjole: W02-00 go blender
Lilla detaljer: RV95-93-91
Rosa blomster: R95-83-81
Grønne blader: YG95-93-91
Kortet er et "bokkort" og jeg har brukt en dice fra Tim Holtz til å klippe ut bokstavene "gratulerer" på siden av "boken". Rundt kortet har jeg brukt Frantage "Shabby White" embossing pulver, jeg elsker den effekten dette pulveret gir og klarer nesten ikke la vær å bruke det på kortene mine lenger, hehe. 
Inni kortet brukte jeg "oppskrift på kjærlighet" stempelet, som sist. Jeg liker så godt det stempelet og må bruke det når jeg kan, hehe! Søte keramikkroser i to av hjørnene inni boka, elsker små detaljer som det. En liten flaske med små rosa perler inni! 

Tusen takk for at du besøkte bloggen min! ♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!

Ønsker dere en god natt alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar