torsdag 26. desember 2013

En engel er født ♥

Hei alle sammen!
Håper dere har hatt en fin julefeiring sammen med de dere er glad i. 
For å få en liten julepause, vil jeg i dag vise dere et dåpskort jeg lagde på bestilling i november.
Jeg har igjen brukt Maja Designs kolleksjon, Sofiero. Jeg elsker simpeltenn disse arkene!
Blomstene er fra WOC og Kort & Godt. Rundt om på kortet har jeg brukt Frantage "Shabby White" embossing pulver. Bak motivet har jeg gjemt en liten søt tag, fra Magnolia. De små sommerfuglene har jeg stanset ut med en puncher fra Martha Stewart. 
 Den nydelige lille babyen er fra Magnolia og fargelagt med copics, som vanlig.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E21-50-51-93
Rosa/lilla: RV95-93-91 + blender
Brun: E74-71-70 
Skygge: C5-3-1 + blender
Tusen takk for at du besøkte bloggen min!
Ønsker dere en fin romjul fylt med glede og kjærlighet!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar