søndag 3. november 2013

Pakistansk bryllupskort

Hei alle sammen!
I dag vil jeg vise dere et ganske annerledes bryllupskort. Mine "vanlige" bryllupskort er ofte i litt lyse og duse farger som hvitt/sølv. Det er absolutt ikke hverdagskost å fargelegge RØD bryllupskjole. Men, det er gøy med en utfordring, så jeg selvfølgelig ja, da jeg fikk spørsmål om å lage et pakistansk bryllupskort. I deres bryllup er det rødt og gull som gjelder, som dere nok ser her.😉  
Jeg måtte gå til innkjøp av både gullglitter og ark, da dette ikke er noe jeg vanligvis bruker. Men, gøy var det! På det røde arket i hjertet, brukte jeg en embossing folder for å få mønster. Budeparet er fra Magnolia og fargelagt med copics. Fargene jeg har brukt her er:
Hud: E25-23-21
Hår: E49-47-44 og W8
Kjole og røde detaljer: E19, R29-27-24-22
Dress og sko: N9-7-5-3 
Takk for at du besøkte bloggen min! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar