lørdag 16. november 2013

My Besties - til min bestis!

Hei alle sammen!
I en liten pause fra julekortene, vil jeg vise dere et kort jeg lagde til min kjære fostersøster da hun flyttet til Stjørdal i august. Inspirert av talentfulle Jill, ble jeg helt forelsket i motivene fra Sherri Baldy - My Besties. Jeg er jo veldig glad i blå og brunt sammen, så da jeg så Jill sitt motiv fargelagt i disse fargene, måtte jeg bare herme! :) Det ble ikke i nærheten av like bra fargelagt, men jeg hadde det veldig gøy med det stempelet allikevel! :)
Lagde et "side-step-kort" denne gangen. Gøy med ikke bare firkantede kort :) Har igjen brukt de nydelige arkene fra Maja Design. Har forelsket meg helt i blåfargen på disse arkene.
Motivet har jeg fargelagt med copics:
Hud: E93-51-50-21
Hår + skjørt: E47-44-42-41
Blå: B97-95-93-91
Grønn: YG95-93-91
Bak kommoden kan du se en søt liten jente fra La-La Land som jeg også har fargelagt med copics.
"Glad i deg" tagen er fra Magnolia, elsker alle de søte detaljene på den tagen.
Kortet er lagd oppå en boks jeg lagde med to skuffer i.
Brukte en liten splitbinders til håndtak på skuffene. 
I den ene skuffen la jeg en hjemmelaget flybillett tur-retur Trondheim - Oslo,
slik at hun kan komme hjem på besøk, når hun vil! :)
I den andre skuffen la jeg en del pynte blomster og charms,
da hun er like glad i å lage kort som meg. 
Teksten inni kortet ble så lang, at jeg måtte brette arket og tok et bånd rundt så det skulle holde seg der. Her kan man også se hele den søte jenta fra La-La Land. Copicsene jeg brukte er:
Hud: E00-000-0000 + R20
Hår: E57-55-53-51
Blå: B95-93-91
Grå: C5-3-1

Tusen takk for at besøkte bloggen min! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar