søndag 10. november 2013

Blue Christmas


Hei alle sammen! Her er enda et julekort fra meg. Det ble et posekort denne gangen også:)


Arkene jeg har brukt er fra en av mine store favoritter, Maja design. Elsker blåfargen på disse arkene og syns de passer perfekt til hvitt og brunt. Blomstene er også denne gangen fra Wild Orchid.
Motivet er fra Magnolia og fargelagt med copics.
Hud: E21-00-000-000-93
Hår: E43-42-41
Klær: B95-93-91, W2-00 og blender
Ski: E47-44-43-42-41

Jeg deltar i disse konkurransene med dette kortet:

CopicMarkerNorge utf #46 Jul + Skisse.
Kreativ Skrapping utf  #11 Blå + Jul.
Card and scrap utf #64 Lag et julekort.
Kort O Mania utf # 96 Alt går så lenge det er jul.
Kreative verden utf November lag julekort.
Norsaltenhobbyklubb utf #84 Bingo (dies/punch-mønsterark-perler).
Bearly-Mine cha  #111 Anything Goes.
Live & Love Crafts - Challenge #17 Christmas Inspiration Collage
Hjerteboden - utfordring #11 Ju
http://hjerteboden.blogspot.no/2013/11/utfordring-11-jul.html?m=0



Tusen takk for at du besøkte bloggen min! :)

25 kommentarer:

  1. Så kjempelekkert, nydelige farger og pynting!
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  2. wow beautiful card. Thanks for joining us at Bearly Mine. Good luck and hope you will join us again.
    Hugs
    Tracey

    SvarSlett
  3. Så moro at du har laget deg blogg Nina!
    herlig kort, både dette og det forrige. Nydelig inspirasjon i vakre farger med flotte fargelagte motiv. Elsker blått og brunt sammen, så dette var min favoritt ♥
    Tusen takk for at du deltar både hos Copic marker Norge og hos kreativ Scrapping og lykke til begge steder.
    Stor klem fra Jill

    SvarSlett
  4. Skulle gjerne følge deg, men finner ingen følger knapp.
    Kunne du også ha slått av ordbekreftelsen? Litt lettere å legge kommentarer da :)
    Klem fra Jill igjen :)

    SvarSlett
  5. Skønt julekort og dejlige farver ! 1000 tak for dit bidrag på Card and scrap :0)

    Hjørdis DT

    SvarSlett
  6. Tusen takk Gunn og Hjørdis! :)
    Thank you so much Tracey! :)
    Aaaww, tusen takk Jill!:) Det var mange fine ord! <3 Ja, nå har jeg kost meg lenge med å følge med på deres flotte blogger, så nå måtte jeg prøve meg selv, hehe! Jeg vet ikke hvordan man får "følger" knapp jeg? Nybegynner veit du, hehe! Tror jeg har klart å fjerne ordbekreftelsen?!:)

    SvarSlett
  7. What a gorgeous card you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    SvarSlett
    Svar
    1. Aaaww, thank you Kym! I can't believe I won 4 digi images from Meljens Designs, thank you so much!!! :)

      Slett
  8. Vakkert posekort!
    Tusen takk for at du deltar på november utfordringen hos Kreative Verden.

    SvarSlett
  9. Det var et helt nyyydelig posekort. Og så mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden. Mvh Lene

    SvarSlett
  10. Nydelig posekort! Kjempefin fargelegging og lekker pynt. Takk for at du deltar hos CMN. Lykke til! Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Elisabeth! :) Ekstra stas å komme på topp 3 hos dere, tuuuuusen takk igjen!!! <3

      Slett
  11. Wooow, dette var lekkert :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort:) Likte så godt bruken av alle de ulike elementene som passer så godt sammen.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK. Lykke til:)
    Klem fra Jeanett

    SvarSlett
  13. Wauw hvor er det smukt og dejlige farver du har brugt! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  14. Nydelig julekort. Herlige detaljer og flott motiv. Takk for du deltar hos Kort'O Mania. Lykke til
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  15. Beautiful. Thanks for joining us at LLC.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett
  16. Så flott! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden♥ Klem, Janne♥

    SvarSlett
  17. Hej Nina,
    Vilket fantastiskt jultagkort! Så läckert med all frantage och vackert dekorerat. Tack för att du deltar i LLC:s julutmaning.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett
  18. Wow this is just gorgeous!! Love those trees. Great idea using patterned paper too! Thanks so much for joining our Christmas inspiration challenge at Live and Love Crafts and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    PS - If you get a chance I'd love to have you come to my blog and add your link for my blog candy. There are no rules! :)
    November Giveaway

    SvarSlett